Subject: Õppelaenu intresside teatis 2.kv kohta
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 2 Jul 2024 14:11:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Edastan Swedbank AS raporti 2024.a 2.kvartali õppelaenude kohta.

Lugupidamisega

Reet Salu
õppelaenu spetsialist
Krediiditoodete administreerimise allosakond
Swedbank AS

 <http://www.swedbank.ee/>

Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud
eksituse tõttu, palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu "Vasta"
("Reply"), seejärel kustutage sõnum oma arvutist. Ärge tehke sõnumist
koopiaid, ärge levitage ega säilitage seda. Kuigi me usume, et sõnum ja ka
selle võimalikud manused on vabad viirustest, mis võivad arvutit või IT
süsteemi kahjustada, avate sõnumi või selle manuse(d) siiski omal
vastutusel. Meie ei vastuta kahjude ega probleemide eest, mis võivad
tekkida selle sõnumi või manus(t)e avamise tagajärjel.
Säästa loodust, ära prindi seda sõnumit välja!